Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Gurl Gamers Gurl Gamers

Rated 5 / 5 stars

You know wat???

I'm a girl gamer 2 and guys gamer dont like u whine about wat u play so STFU sumtimes wil ya...!!!



Naruto Comedian Dane Cook Naruto Comedian Dane Cook

Rated 5 / 5 stars

OMFG!!!

Man this is soo fuckng funny, you r a genius in this kind of stuff


People find this review helpful!

Ninja versus demon Ninja versus demon

Rated 5 / 5 stars

DANG!!!

THAT WAS THE BEST NINJA BATTLE EVER!!!


Recent Game Reviews


Salem Salem

Rated 2.5 / 5 stars

Good game but has graphic problem, really really lag, can't even get through the 1st boss, its health bar reduced to 0 but why didnt it DIED???!!!! NEEEEDDDDD BUGGG FIXXX !!!!



Sheriff Chase Sheriff Chase

Rated 3 / 5 stars

It's quite good how you can control 2 different characters both good and bad!! Nice, I like it but it's a bit toooo short :D



Doodle Devil Doodle Devil

Rated 5 / 5 stars

Whoa...

Good game i'm on 3rd place without any expectation!!


Recent Audio Reviews


[HoS] Steam and Robots 2 [HoS] Steam and Robots 2

Rated 5 / 5 stars

Very nice sir!!!! Just my kinda style in Techno Music!!! Thanks Keep it up!!!!!!


People find this review helpful!
HonorOfStyle responds:

Thank you. I'd be glad to!


No shame for the shamisen No shame for the shamisen

Rated 5 / 5 stars

OMFG!!!!

wtf??? where in the world did u get the program that make shamisen sound??? OMG!!!!awesome stufff!!!! tell me wat program did u used plzzz!!!!


Charleon responds:

Oh god i can't remember, it's made by edirol though, and it's not Edirol Orchestra.


Shamisen Dreams v.1.1 Shamisen Dreams v.1.1

Rated 5 / 5 stars

Sweet!!!

slow n emotional nice style bro!!!


Recent Art Reviews


The Woes of Mortimer Graves The Woes of Mortimer Graves

Rated 4.5 / 5 stars

hmmm......

The front guy: the shoulder attachment look a bit wierd......(-1)
PS: i'm so love ur background dammit!!!



Visual Keisuke Visual Keisuke

Rated 5 / 5 stars

Word game....

if wat u mean is "VISUAL KEI" than it's not quite work yet, put sum more accessories on the guy like chain, buckle....and things, I like it how u make him look like he's gunna jump outta my screen and rock the hell outta my room \m/ gud work bro!!!!



Demon Doodle Demon Doodle

Rated 4.5 / 5 stars

Hmmmm......

Is that wat i think it is........Anbu tattoo......1 star down cuz the book's tongue look funny (you cant stick ur tongue out while ur grin it's look like it just bite it tongue) btw gud stuff bro, really intense,gud job, wat program did u used? (tell me if u dont mine sharing ur "secret to success")


JustinianKnight responds:

I don't really know what an Anbu tattoo is, I just like swirly marks and stitches lol. I sketched this using Paint Tool SAI.